snart äre fredag!

Äntligen säger jag bara :)  Imorgon blir det krogen, eller a på lördag också för den delen! All in säger jag bara. Är vip på BMB både fredag och lördag så det är soft. Konrad är inga probblems ;) Silk står man förmodligen också på listan för. Pluto, vet jag inte än. Det är inte svårt när det är lätt!

Köpa nya kläder ska jag också göra imorgon. Men kommer inte hinna med hela min inköpslista. 2 skor som är måsten i allafall och det är lårhöga stövlar om jag hittar några som faller mig i smaken och ett par uggs till hösten/vintern. Ska kolla efter ett par party skor också. Pappa kommer döda mig om jag kommer hem med fler skor. En pälsjacka ska också inhandlas. En himla massa fina underkläder också :) Jeansleggins/jeans om jag hittar snygga. Och sen massa tunikor osv. Kläder i största allmänhet. Det kommer bli naajs ;)

Nu blir det Idol, mat och seriöst snack haha! Fyfan, av tidigare erfarheter kommer det sluta med att jag stå och GAP SKRIKER. men vi får se, wish me luck. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!