SPÅRA REJÄLT

Fyfan, igår spåra det ut totalt alltså. Början var rätt lugn faktiskt. Men det var bokstavligt talat "lugnet före stormen". Vi börja på kvarnen och fira Karolina, men drog klockan nio hem till Markus som fyllde 21 tror jag haha. Det är Daniellas pojkvän. Och det var det askul verkligen! Jag och adde brottades somfan och retades. Och så börja ja självklart tjaffsa med en kille. Jag kom in med adde i köket där alla killar står och så säger:

adde - är det någon som vill dansa med fanny
en annan kille - nej men jag kan knulla henne
alla killar - oooh.
Jag - tyärr jag ligger inte med bögar
alla killar - ooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Ah där fick han. Jävla vider. Sen tog vi en taxi ner på stan. Killarna drog till bmb och jag och camilla gick till konrad. Camilla hade inga pengar och jag hade inte bett om vip så vi hadelite problem till en början. Men sen såg jag rostam (vakten) och sa, vi står inte vip men kan vi inte gå det iaf. Då sa han självklart och pratade i sin hawkietalkie eller vafan det heter och sa, tjejjerna som kommer nu ska gå gratis in. Skööönt, då var det problemet löst lixom. Där inne träffa vi på en massa vi kände, och ja tror ja drack 4 shots, en tequila och en öl som kom från ingenstans? Man tackar! Va mest med jimmie och andré tror jag. Det var iaf dom vi gick ut med sen från krogen. Och sen gick jag och andré på en liten rundtur som bestod av in och ut på donken, bakom hotellet för att kissa och leta cigg. Sen mötte vi upp c och j igen så satt vi utanför musses ett tag. Sen hoppa alla fyra in i taxin och efter 5 meter slängde ja upp dörren i farten och sa att ja inte skulle med. Jag skulle ju till tobbe kom jag på haha. Så gick jag till en annan taxi sa att jag hade ont i fötterna och kunde absolut inte gå så jag fick åka gratis hem till T. Men det fick ju jag tillbaka, för min mobil åkte nämligen vidare med den taxin :'( Så nu mera har jag ingen telefon. Buhu, ska ringa taxibolagen, allihoppa. Ni tror väl inte ja minns hur taxin såg ut heller? Sen kom ja ju inte in hos t och kunde inte ringa heller så jag tog en pinne och smällde till lite på fönstret som jag såg idag med nyktra ögon likna mer en stock (haha) och jag har fått höra att jag smällde inte till "lite", det var rätt hårt. Haha.. Jaja det var mys där men imorse vare inte liiika rolgit när väckarklockan börja tjuta och jag skulle upp till jobbet. Jag var helt seriöst full när jag gick hem imorse. Det är verkligen alltid lika kul att gå hem dagen efeter i korkort och klackskor. Man känner sig verkligen så trashig som man kan bli, haha ush. När jag väl var hemma så vare bara att fixa sig. När jag kommit halv vägs med det gav jag upp, min hals gjorde så jävla ont så jag ringde Tess och bad om att Lisa skulle jobba för mig. Och det kunde hon. Fyfan vad skönt, så det var bara att lägga sig i sängen och somna om :)

Idag är en sån här dag då Gränden är ett MÅSTE. Jag tänker skippa båda mina favvoprogram bara för att prata, dricka latte och kjedjeröka. Vi har lixom som små redovisningar för varandra jag och Camilla. Det man missaat och har glömt bort från gårdagen får man en påminnelse av. Ibland ångrar man att det inte förblev en minneslucka. What ever, det stora problemet är att jag inte har någon mobil. Den är mitt liv ju. Seriöst haha.

Nej nu ska jag ta en dusch, inte lukta usch ;) Fixa mig lite och sen träffa camilla, hämta cyklarna på bomansgatan. Sen prata prata prata. huhu:)


adde macrus jeppe och en glad camilla  hahah


adde och macke snackar hemlisar


camilla å jeppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!