stolt! ;)

Kvällen började på spicy hot, godaste jag fått i mig på länge. Det behövdes :) Sen skulle vi egentligen till haga men grabbarna kom ner på stan till oss istället :) Medans vi väntade på dom så drog vi till konrad, eller vi stod utanför och pratade med rostam :) Det är en vakt där som är så jävla snäll, och rolig. Han droppar så jävla roliga kommentarer till folk som kommer dit. Som en kille som heter Emil kommer dit, Rostam ba: AMEN snälla grabben köp en störra skjorta! Störd, så säger man inte.. man ska inte säga allt man tycker ;). Jaja, sen drog vi med grabbarna grus (och med det menar jag, joel, hägge, martin, johan osv osv, alltså skultuna killarna) till strike. Satt där och snacka och sen gick vi vidare till silk. Då var jag och camilla fortfarande nyktra haha :) Men sen svek vi vårat löfte och joel bjöd både på tequila och groggar. Men jag är hyfsat nykter och jävligt pigg. Så nyss städade jag mitt rum som jag lovat pappa göra imorgon, han kommer bli glad :) Nej, ska försöka sova nu, men jag måste göra tummen upp för kvällen. Det var rikigt trevligt och vi fick mycke skratt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhaha yäs vi får ta och göra det:D aa gud blir nervös nu hahah :P shit hahaha :P förövrigt spelade in en video igår här hemma också hahaha vet inte omjag vågar lägga upp den hahaha :P



/AmandaVarDet

2009-09-27 @ 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!