stopp

Så som det känns nu så blir det ett "blogg-stopp".  why?

Jo för att jag jobbar mycke och det tar mycke av min energi. Och om jag ska sitta och skriva om jobbet varje dag så kommer ni bli lika trötta på mitt jobb som jag är.

Jag har kommit in i en period där jag inte orkar släpa på kameran. Words without pictures is a big nono. Det blir så jävla booring och läsa en text inte bilder, inte sant?

Jag är sjuk, riktigt sjuk. Så jag pallar inte skriva. Vad ska jag skriva egentliegn? "Hej bloggen här ligger jag och shottar hostmedecin och hostar upp lungorna!" .... näe, skippar det va?

SÅ, just nu tar jag det lilla lugna. Jag ligger och fipplar med design på min andra blogg. Allltså min test-blogg enbart för design. Så när jag kommer tillbaka blir det en ny fräsch start :)

ÄR DET NÅGON ANNAN SOM ÄR INTRESSERAD AV EN DESIGN?
hojjta till, jag hinner nog med fler.

Det var någon som fråga om jag tar betalt och svaret är NEJ.
och jag vet inte om det är samma procedur på blogspot och devote som det är på blogg.se. Så helst ni som har blogg på blogg.se


Kommentarer
Postat av: linn

menar du att du fixar ihop en header för ett pris?:)är iallafall intresserad

2009-09-09 @ 14:46:32
Postat av: Anonym

jag är intresserad, om du har lust så får du gärna göra en åt mig:)

2009-09-09 @ 16:33:06
URL: http://lflenn.blogspot.com
Postat av: Sara

Sv: Åh tack så mycket :-) Tyvärr har jag inte så mycket tid till att uppdatera just nu men i helgen ska jag skärpa mig!

2009-09-09 @ 23:00:09
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com
Postat av: Louice

Du får se till att bli av med "blogg-stop" för din blogg läser jag gärna varje dag :) asduktig är du! Jag har också bloggat lite, men kom av mig för börja tröttna på min design som jag har haft över ett år. Så skulle verkligen bli tacksam om du kunde tänka dig att hjälpa till att designa den :) Hör av dig om du vill :-D

2009-09-10 @ 09:20:08
URL: http://louiciousbaneros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!