Svar på tal

Gränden var mysit somvanligt. Men idag satt vi inne, kändes bara dumt om man skulle sätta sig ute när det är svinkallt. Sparade rejält med cigg också eftersom det lätt blir kjedjerökning när vi sitter ute haha. Satt där tills det stängde faktiskt och pratade om allt mellan himmel och jord. Att det aldrig tar stopp lixom? Tyckte nog alla som satt bredvid oss också, dom tänkte nog "bla bla bla bla bla" (A). Sen följde hon med mig hem för hon ville sova här :) Och självklart får hon det. Nu ligger hon och sover tror jag, iaf försöker :) Haha alltså så kul idag när vi tvätta bort sminket:

Jag - *spottar* Alltså jag får ALLTID tvål i munnen..
Camilla - Jag får alltid tvål i ögonen..
Jag - Ska jag ge dig ett tips? :)
Camilla - Ja :)
Jag - Blunda ;)
*tyst ett tag*
Camilla - Det har jag aldrig tänkt på..
Båda - Asgarva!

Okej, det är våran humor. Och det är oftast bara vi som skrattar också. Huvudsaken är att vi har roligt haha! Jaja, nu ska jag ta en cigg, ni kan ju läsa igenom alla frågor jag svarat på om ni orkar.. haha

Vad hade du hetat med din mors efternamn? Som jag heter nu, Ahl.
Var är dina föräldrar födda? I stockholm båda två
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Har ingen, har två lösa nyckar bara.
Vilken svordom använder du mest? "Fitta", "fan", "helvettes jävla piss skit"
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? nej, inte när det är varmt ute heller
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Det beror på
Varit gift någon gång? nej
Har någon av dina vänner barn? ..mja
Någon vän du glidit ifrån? Mjo, men man glider tillbaka om man är menade för varandra :)
Stänger du av mobilen när du sover? Ibland på helgerna när jag inte festar, det är deprimerande att få sms som "vart är förfesten", "vilken krog är du på", "efterfest?" osv när man ligger hemma.
Vem förstår dig bäst? mamma och vissa vänner

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? lägenhet & kläder!
Har någon någonsin kallat dig för lat? Ja - dagligen, kan inget annat än hålla med :/
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nja, det är bara måndag
Vem var den senaste som ringde dig? Minns fan inte, har ingen mobil så det är rätt dött, men camilla tror jag
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? den som går fortfast och snurrar mest
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig? Säkert
Vilket riktnummer befinner du dig i? 021
Hur många syskon har du? En bror vad jag vet.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, isåfall är jag lika blyg när det gäller tjejjer
När flög du senast? Jadu det var väl ett par helger sen jag flög in i väggen med cykeln

Pratar du några andra språk? svengelska är jag suvären på
Diskar du din egen disk? Nej, kan jag inte påstå
Har du gråtit offentligt? Inför mina vänner, kanske någongång annars
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, tycker det är pinsamt att bli bjuden haha
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du för väder? Kallt
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? ja, raawr. Kanske inte fööör mycke.

Gillar du din boende situation? Har man tak över huvudet ska man inte klaga, men ja det gör jag
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Periodare, ibland sover jag 24/7, ibland ingenting
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Man ska inte kasta sten i glashus, haha
Tror du att Gud är man eller kvinna? Har aldrig förstått vem gud är
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det kunde varit värre
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig i livet
Skulle du säga att du är trendig? Vet vad som är "trendigt", sätter på mig det som faller mig i smaken
Äger du en digitalkamera? yes I do
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jävligt mycke.

Tycker du att du är attraktiv? Jag har mina dagar :)
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Jag dömmer ingen
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Det har jag glömt bort att fråga
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? mat menar du? nej
Skulle du vilja konvertera till någon religion? kolla mest på min lärare under religonslektionerna så, I donno 
Vad ska du göra nu? Försöka vara lite tyst så camilla kan somna, om hon inte redan sover..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!