wierd

Har suttit här och spelat "crazy taxi" (tror jag det heter) på facebook all night lonng. Skapligt roande en fredags kväll. Roligast som skett idag antagligen och det lär inte ändras på eftersom klockan snart är tre och jag bör dejta kudden vilken minut som helst. Ska sminka av mig lite nu bara, haa.. roligt det lät då. Tvätta bort mascaran på svenska i allafall.

Vill inte hoppas allt för mycke på att man kommer hem skaplig tid imorgon och kan se Hoffan på stadshotellet. Hoppas nog inte alls. Känns bäst så. Försöker intala mig själv att stå där med ett hippie band runt hövve och sjunga med till chraa chraa indian inte skulle vara allt för kul men det går hyffsat bäääd.

Nä nu ska jag nanna. Duschen väntar tidigt imorgon bitti. Men Camilla kommer så det ska nog inte vara allt för svårt att stiga upp. Jag vill vara fin imorgon, bara för att. Så lockar nog till håret lite och det tar ju sin lilla tid. Vi hörs in the morning.

Toodles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!