Det kliar i fingrarna!


Tobias, jag, Camilla & Sebastian :)
Saknar


Jobbet var segt, men det gick rätt fort ändå. Skrattade igenom mig sista timmen verkligen. Elise är så knäpp, eller vi båda blir knäppa i varandras sällskap. Idag så satt hon på högtalaren när jag svara i telefon när en kund ringde så hon fick mig att börja asgarva. Och det roligaste jag vet är att skratta när jag inte får. Köpte en jeansjacka, lackleggins och en svart korsett idag. Fy fanny, men det kliade som fan i fingrarna och jag valde endast ut 3 plagg från min "det-här-ska/vill-jag-köpa-påse" så var rätt duktigt gjort ändå :) Allt gick på 100kr, fatta bra!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en macka med ida så jag får lite energi till steppen klockan halv 8 :) Ser fram emot det. Har vart lite dåligt med gymm på sistonde så denna vecka ska jag skärpa mig! Dock har jag gått långa prommisar så det går ingen nöd på mig. Vi hörs senare så kan jag slänga upp bilder på det jag köpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!