Det snurrar i min skalle

Hej på er! Har vart sjuk ett par dagar och fått lite hemlängtan osv men det känns bättre nu tror (läs:hoppas) jag. Har vart ledig från jobbet men imorgon är jag fit for fight igen. Hoppas på att aptiten kommer tillbaka i samma veva också. Skulle vara lite jobbigt att träna på tom mage faktiskt.

Fick lön idag och köpte mig ett par byxor, ett par skor, leggins och en tröjja :) Har fått lite mer insperation till att blogga nu känner jag så täntke slänga upp dagens outfit + de plaggen som fått tagit plats i min garderob på sistonde :) Och hoppas på att jag fortsätter uppdatera på det viset för tycker de är jätte kul!


(trött och sliten fanny dock)

Byxor - KappAhl (köpta idag)
Skärp - Secondhand
Tröja - GinaT
Skor - (finns på skopunkten, köpta idag)


Kavaj - Secondhand


Kavaj - Secondhand


Tunika - Secondhand


Tunika - Secondhand


Tröja - Secondhand


Sammetskavaj - Secondhand


Tisha - GinaTricot


Leggins - GinaTricot

Ser ni hur mycket fint man kan fynda på Secondhand. Tror i det är lätt att jobba i secondhand affär och se såhär snygga plagg var dag. Det är inte lätt att gå hem tomhänt ska jag säga er. Imorgon har jag en hel påse med kläder som ligger och väntar på mig. Så ska försöka slänga upp det imorgon eller på söndag. Imorgon kväll är det nämligen partajj om jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!