detta facebook alltså

Varje dag när jag kommer hem har jag alltid en rolig status uppdatering att se fram emot. Det har blivit någon slags vana för mig och ida att skriva något i form med "gud vad skönt att klamydia går bort innom en vecka, trodde det var längre". Och jag börjar fundera på om folk tror vi är seriösa för dom skriver så konstiga kommentarer i gensvar. Det fattar väl varenda människa att man inte skriver ut något sådant på fejjan ifall det var så läget var, haha. Men men.. det är roligt i allafall.

Jobbet idag gick bra, alla tjejjerna var där dom sista timmarna och det är alltid lika kul. "Cheferna" drar alltid tidigare på torsdagar så det är alltid latjolajban låda sista timmen. Fan vad vi skrattar. Går runt och säger "nu stänger vi om 43 och en halv minut".. haha!

Snart ska jag och Ida ta en cykeltur på hennes nya kärringhonda till acke brygga. Ska bli asnice att cykla lite, det var evigheter sen man ägde en cykel känns det som. Doch fick jag än i julklapp men den står fortfarande parkerad i sverige, fundar på att cykla hit den. Eller i allafall ta med den på bussen och det är lov till det.

Och jag är så jäääääääävla happy just nu alltså. Märks det? I allafall så den 12 så åker mamma, mormor och broshan till Lysekil och då ska förmodligen Camilla åka med dom ner dit så tar jag bussen samma dag och så möts vi där :D Sen åker vi tillbaka till Oslo TILLSAMMANS  den 16 och festar in Norges nationaldag med alla andra!!! Fan vad fett det kommer bli om det blir som vi vill :)

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!