fuck this day!

Heppåer! Ska försöka hålla humöret uppe. Men jag känner redan nu hur tårarna börjar komma. Fuck, jag vill inte åka hem. Känns inte som jag har något att åka tillbaka för. Typ gymmet, och det är inte mycke att hänga i julgranen. Ida är det ju förstås kul att träffa igen, hon kommer säkert muntra upp mig :)

Jag får berätta om helgen när jag sitter på bussen för just nu måste jag ut och ta en cigg. Sen måste jag packa! Allt ligger nämligen på camillas golv typ :P Sen har jag en massa mat i hennes frys och kyl också. Bussen går klockan 3 idag och kan väl tänka mig att jag är framme runt tio ungefär. Kommer nog sova rätt bra på bussen, är rätt sleeeeten efter en 4:dagars i Festerås!

Nej, ska väcka camilla nu och sen ringa Ida :) Hörs på bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!