ingenting är värt det är livet blivit rädsla

Hej :) Bussresan gick asbra. Blev bjuden på dejt på lördag av en kille som satt på bussen, haha. Han var faktiskt as fresh. Men hinner ju knappast göra något annat än att vara med mina vänner när jag är hemma i sverige.

Thilda och Camilla stod där och vänta på mig när jag kom. Släppte alla väskor och bara sprang fram och krama dom. Vilken känsla att få se dom igen, höll på att börja gråta. Vi gick till gränden och snackade en massa. Daniella kom också senare så jag fick träffa henne :)

Mamma och Mormor och och hämta mig och Mills halv 6. Så åkte vi hem till Sala :) Vi åt jätte god mat. Sen kollade jag och mills på andra avenyn och låg och prata (jag prata) tills vi somna!

Nu ska vi färga håret på mig, som verkligen behövs! Senare ska vi till Mormor och äta påskmiddag så jag hinner med det innan jag åker till vässan :) Sen drar vi en solning.

Hörs, eller kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!