Ska jag falla, då ska det finnas tid till att falla fritt.


Ni är det bästa som finns :)

Imorse var det svårt att kliva upp ska jag säga. Snosade i 45 minuter innan kroppen ens hade en tanka på att resa sig upp. Men nu har jag fått i mig lite kaffe och är fit for fight för en ny dag i SOLEN. Fyfan vad nice att den är tillbaka :) Idag blir det träning, step. Vet inte varför jag ger mig in på det igen för jag tyckte verkligen det var sjukt svårt och nästan lite skämmit att stå där och dansa. Vanlig step är inte svårt, men tro mig denna var krånglig.

Har ingen kamera igen så kan inte knäppa dagens, men ska försöka låna Jens igen :) Nu måste jag släppa ut mitt hår och inte hoppas på knullrufs sen slänga på mig brillorna och dra till tricken! Hörs då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!