awsome helg

Tjipp! Inte hunnit skriva något i helgen. Men i fredags jobbade jag ju till 10, sen mötte jag upp Camilla på stan så kom Klas, Mackan, André och någon till och mötte upp oss. Så drog vi till Bill & Bob dit alla gräbbsen kom och joina oss. Efter billan så drog vi hem till Klas på efterfest och sen drog jag hem till Joel där André och en till kille befann sig, blev lite fifa och film. Dagen efter går vi mot stan. Så möter jag upp Damberg, en flaska rosé rikare tar vi bussen till Hammbarby, där Camilla befann sig. Vi städar och gör oss förtjäna av en fet kebabpizza, degar lite i soffan och fixar oss inför kvällen. Jag Damberg och Cameltoe KICKA FET FÖRFEST hos Klas haha. Han var på bröllop men kom senare mot kvällningen. 25 grabbar och 3 tjejer.. sweeeet. Nej men det var inte lika kul som man kanske kan tro haha. Eller JO det var as kul men inte pågrund av det haha. Jag tappade bort mitt leg´under dagen så det blev billan på kvällen. Typ alla vi var med kom dit ändå sen :) Det blev donken efter det och sen hemgång till Hammarby igen. Jävla kollektiv säger ja! Jajja, där sov vi, jag thilda camilla anton klas damberg och tom, utmattade efter kvällens bravader. JUSTJA, träffade Johan, en av våra magiska midsommarkillar, fiifan det trodde man inte :) Nu är jag hemma i sala, och fan vad trött jag är!!!! tack för en awsome helg i allafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!