och här står jag kvar för du lär väl lämna snart, men jag blir så dum av dig


Du är inte en i mängden men jag är en av dom få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden. Visst det är väl dumt av mig, men jag blir som blind, blir som stum.

Hej :) Min mormor kom hem från Lysekil idag så vi ska hem till henne och äta krabba idag, så jävla gott och slår kräfta med hästlängder. Sen ska jag nog jobba lite där hemma haha (putsa fönster) så jag kan tjäna lite money haha så jävla fattig just nu. Men är man arbetslös så är man. Och man kan inte leva på sina föräldrar hela livet (tyvärr)!

Nu tänkte jag ringa Camilla och kolla hur planerna ser ut i veckan. Jag vet i allafall att min älskade vän fyller 19 år på lördag och att det ska firas BIG TIME! Hon ska få den bästa födelsedagen hon haft för det är hon värd! :) Hand i hand, livet ut!



ingenting kommer bli som förut
men varför inte se det som ett kapitel som precis tagit slut
jag är redo att börja om från början
jag har aldrig varit feg, men frågan är törs man?
vi har båda blivit sårade och vi kanske blir det igen
men vi måste fortsätta kämpa för att se vad som kommer sen
du sprang åt ena hållet men jag sprang åt det andra
det var bådas fel och vi hoppades nog på att möta varandra
livet är för kort för att låta oss förlora dom vi älskar
tiden går och inget kommer hända om vi bara sitter och väntar
jag har byggt upp en mur som kommer ta lång tid att riva
just nu står du och jag på varsin sida
men tro mig, jag klättrar högre för varje dag som går
två steg frammåt, ett steg bakåt och fäller en tår
jag vill inget mer än att vi ska mötas på toppen
men det tar tid att jobba sig upp från botten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!