stor dag

Åw, idag börjar min lilla lilla lillebror på gymnasiet. Kan knappt fatta det. Plus att han ska gå samma linje som mig, det är lite kul :) Fast till skillnad från mig tror jag att han är lite säkrare på sitt val än vad jag var på den tiden. Förövrigt är det jävligt skönt att alla börjar skolan igen. Så man slipper känna att man är den enda som gör någon nytta på dagarna och resten sover och solar bort dom som om det inte fanns en morgondag. Det är depp. Jobbar i allafall 12-16 somsagt och efter det ska jag nog hem och bara vara. Känner för en sån dag. Ska ha lite skönhets salong också. Solar kanske innan jobbet, ska ringa Anette och kolla om hon kan lägga på gelé på mina naglar sen måste jag färga och noppa ögonbryn osv osv. Just nu vet jag inte om jag kommer orka, men blir förhoppningsvis piggare sen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!