awsome kväll, rakt av

Japp, uppe med tuppen. Marcus polare har nämligen skrikit hela morgonen när dom lanar och jag kan inte somna om. Jag nitar dom om dom vågar gå ut från hans rum nu alltså, tvekar inte en sekund. Ida ligger och sover i min säng fortfarande haha. Ska berätta om gårdagen.

Först så kom Ida och Maria hit och drack kaffe med mig och Mamma så pratade vi massa norgeminnen och berätta en massa för morsorna som jag tror att dom helst av allt satt och intalade sig själv om att vi ljög om haha. Men nej, det mesta var sant. Men vi blev inte utslängda för att vi kastade ut en tv ur fönstret, nej vi blev utkastade för att vi rökte innomhus, haha.

Sen åkte i allafall jag med Ida hem så firrade vi oss där och knäppte första. Sen runt 8 så drog vi hem till Petra där madde, lollo, jessica, frida, lisa, annis och några andra tjejjer var och så kom det några boys senare. Vi körde ölspel och pratade och hade kul. Sen hade vi biljetter till 22.45 så vi drog väl runt halv 11 till hotellet. Det var asmkt folk och kom bara mer och mer. Drog en tequila först av allt för att få lite energi sen pumpade jag och Ida på dansgolvet med hennes bror och hans kompisar i säkert en timme. Vi chilla runt och hade det fett. Sen träffade jag Natta och Linda så hängde med dom typ en kvart eller något tills jag hamnade på dansgolvet med Ida igen. Det var as skön musik där nere, typ house. Nej fyfan vad kul jag hade, vi hade. Sen skulle ja och Ida vara smarta och gå lite tidigare till kebabben så vi drog och hämtade våra jackor och där träffade jag på Jonte igen, och haha.. så jävla kul diskution vi hade. Fyfan vilka pinsamma brudar. Tänkte till och med nita en där ett tag minns jag men det var väl tur att jag höll mig i skinnet. Eller så var det inte, jag kollade bak och hon var borta, lika bra det. Vafan jag har blivit en slagskämpe? Inte okej ;) Jajja väl på kebaben så var vi ju inte direkt ensamma om man säger så. Men vi satt där och åt och hade trevligt. Så kom talan igen så vi stod och snackade ett bra tag innan jag fick med mig Ida hem så gick vi och la oss :)

Nu ska jag dricka kaffe och försöka att bli människa, inte okej. Jobbar bara till halv 5 dock, det ska bli as skönt! Och Natta jobbar idag också, huuuur bra?! :D Vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!