eyebrows, and lovely hair

Denna video backstage från Alexander Wang Spring Summer 2010 är så sjukt inspererande. Ögonbrynen, håret och ja självklart kläderna. Nu ska jag berätta en sak haha. Jag har alltid trott att jag på något vänster är synsk. Det är svårt att förklara men tex när jag sitter och spelar kort så om jag konsentrerar mig riktigt ordentligt så vet jag vad den som sitter bredvid mig sparar på? Hur sjukt är inte det? Haha okej jag låter som ett freak. Men nu till detta, det spelar ingen roll vart jag ser bilder på Wangs kläder, jag ser DIREKT om det är skapat av honom. Samma med alla kläder från Acne, där är jag nästan värre. Jag faller pladask omedveten om att det är Acne, men sen tänker jag.. det måste vara Acne. Sjuukt. Och jag är inte ett modefreak när det gäller kände klädesmärken haha. Så det brukar jag underhålla mig på bussen med. Peka ut och gissa rätt på märken. Kanske är därför jag vet också? För att jag läser typ en modetidning om dagen på bussen bara för att tiden ska gå snabbare? haha. Nej men i allafall, som ni kanske förstår så tycker jag ögonbryn är riktigt snyggt (om dom är snygga dvs) och det där låååånga håret flätat är bara så rätt. Ih! Längtar tills jag får mitt svall.




Hej på er förresten :) Känner mig riktigt pigg och utvilad. Sitter och dricker kaffe och ska alldeles strax ta på mig lite kläder. Eller nej, MYCKE kläder. Det är 23- här i Sala och jag har läst att det är ännu kallare i Västerås? Fyfan, på med pälsjackan och pälsmössan och kötta till bussen. Ska nog gå så sent som möjligt så jag slipper stå där. Men ni känner mig, jag är alltid en kvart för tidig. Så vi satsar på tio minuter för tidigt idag ;)

 

Kommentarer
Postat av: Catja - En personlig modeblogg

Härligt :) jo tack det är bra med mig förrutom att jag är sjuk. vad gör du nu för tiden då?



Puss söti!

2010-12-22 @ 14:39:55
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!