I let the bad ones in and the good ones go

Satt och läste en tjejs blogg imorse och fick tårar i ögonen av hennes lycka. Sen började jag tänka. Tänka på när jag grät sist och varför. Sist jag grät var till "ensam mamma söker", jag blev så glad av att dom såg så lyckliga ut. Jag har insett att jag gråter aldrig längre över sorg. Det finns ingenting jag är ledsen över längre och det finns nog ingenting som kan göra mig ledsnare än de saker som redan skett. På ett sätt känns det skön eftersom det bara kan bli bättre.. även fast jag varje dag tänker, varför just jag? Fast varje dag går jag upp ur sängen med tanken; Du har misst det vackraste du hade i livet.


Kaffe nu, inge ovanligt lixom. Men har lite mer bråttom än vad jag brukar ha för jag ska packa inför ikväll. Sen måste jag ju hitta kläder till mig själv osv. Det är bara 7 minus idag, skönt haha. Jag läste mitt horoskop häromdagen och så stod det under kategorin kärlek: "Du undrar varför det inte går bra för dig men det är ju du själv som sätter punkt när folk kommer dig för nära". Och det är så jävla sant när jag tänker efter. Jag har svårt att lita på folk och tror oftast folk lämnar efter ett tag. Sant sant. Men ska väl bli bättre på det där då.Dom har 50% på alla jackor inne på solo nu och det finns en jacka där jag skulle kunna döda lite för. Undra om jag ska önska mig i julklappis? Nej skynda skynda! Hörs typ säkert inte förräns imorgon kväll :)

I'm gonna love you like I've never been hurt before

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!