jag behöver dig ikväll jag ber dig..

Även fast det inte alltid märks så försöker jag alltid se något posetivt i allt. Men imorse blev jag förvånad av mina egna tankar när jag vaknade och satt mig upp i sängen. "Det bästa med att jag har dom här sömnsvårigheterna är att om jag somnar innan 03.oo så känner jag mig sjukt utvilad när jag vaknar" och det är ju bra haha :) Det sjuka är att jag har 6 alarm på min klocka på morgonen så jag verkligen ska vakna men tror ni jag vaknar av ett enda? Mamma ringde mig klockan kvar över 8 (bad henne göra det) så att jag kom upp. Sjukt drygt att jag inte vaknar, sover som en stock. Det är 17 minusgrader ute? 17? Är inte det att överdriva en smula. Fyfan, ser inte fram emot promenaden till bussen, inte ett dugg. Har springpass idag så slutar klockan 2 sen börjar jag halv 6 igen.. gillar inte det för då måste jag sitta på jobbet i flera timmar. Det är inte så att jag kan åka hem precis. Jaja, får en rejäl vila. Får köpa med mig en eller ett par tidningar till det, japp så får det bli :) Min hjärna har vart en dag före hela veckan, det är lite drygt att jag tror det är fredag idag lixom. Men imorgon så, då är det fredag och då blir det party med camilla och min bästaste Andreas. Det var aslänge sen vi sågs.. typ en vecka? haha nej men saknar min tusse. Fan vad jag längtar till den 15 då jag ska köpa julklappar till alla mina nära och kära :) Nu blir det coffie!

It hurts so much knowing that I was either one year behind
or perhaps several years early ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!