jag kan ge dig hela mig när allting börjar om



Jobbet idag gick goodie. Slutade första gången klockan 2, då chilla jag lite sen kom Damberg och mötte upp mig så gick vi och kollade lite kläder och sen satt vi oss och tog en latte för att värma upp oss lite. Sen gick vi och köpte julklapp :) Runt halv 4-4 så drog jag tillbaka till jobbet och käkade lunch med Sara och sen kom även Natta ner och gjorde mig sällsis. Och FYFAN vad vi garvade sönder. Drev med Frida om en viss sak, så jävla kul. Mindre kul tyckte hon.. fast jag tror hon asgarva innombords hihi ^^, Nej fyfan haha.. börjar garva när jag tänker på det. Halv 6 började jag jobba igen, det var jag Sara och Sofia. Det var typ dött så jag slutade halv 9 :) Då gick jag hem till sunkan där Damberg befann sig och ett par til grabbar. Dom drack glögg. Sen när dom gick vidare till Cirkus gick jag till min buss och nu är jag äntligen hemma. Imorgon blir det jobb 12-16 sen ska jag träffa upp damberg, besöka systemet och köpa ett par strumpbyxor. Sen ska vi nog hem till honom för fix och trix inför kvällens bravader. Vi vet inte vart vi hamnar, men vi hamnar alltid någonstans. Slutar nog på Bmb iallafall för det var båda sugna på. Camilla kommer när hon slutar jobbet runt nio. Thilda kanske också hakar på, hoppas det :) Nu ska jag packa inför imorgon sen så blir det bingen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!