några bilder från tiden då jag bodde i Oslo


Första festein i Oslo med Hippietema.


JA, vi gick all in ;)


Första festen i mitt kollektiv då ida inte bodde där än :)


Jag var ganska ljus i håret och där var jag ju rätt smal också haha


Klockan var väl halv 12 på morgonen? festerna slutade och vi fortsatte på en pub! 3 öl för 100!


Vi satt vid slottet en vanlig söndag klockan 12 med varsin öl i handen och tja.. vissa festade till det lite extra också ;)


Tills vakterna tog oss och skulle kasta ut oss från området. MEN vi behövde en bild med snyggingarna först haha!


5 månader utav underbara känslor


Dom här jävla daxfyllorna. Jaa.. vi var dynga 24/7 haha!


Älskade Z... minns när vi sa hejdå till varandra som om det vore igår. Du sov hos mig den natten och jag tror bara vi låg och kollade på varandra och frågade "kommer vi någonsin ses igen?" "Är det verkligen imorgon vi säger hejdå till varandra?". Jag kunde knappt se dig i ögonen när vi kramades för sista gången, jag kollade ner i backen och sa hejdå innan tårarna kom. Om det är något jag ångrar så är det nog det. Jag skulle kollat dig i ögonen en sista gång. Men vi SKA ses igen.

Haha jag minns när du råkade äta nötter och blev helt röd i ansiktet och helt uppsvullen haha.. alltså det kanske inte var så kul egentligen, men du blev fan helt störd. Virade runt på oslos gator som en galning och ville verkligen inte åka till sjukhuset. Sen hittar vi dig liggandes på backen och "vila".. vi ba; men nu kommer du med till sjukhuset. Du: NEEEEEEEEEEEEJ jag har fanimej bara ätit en snickerz hahahaha.. alltså vem äter det som är nötallergiker? Hur full är man då..


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ser ut som att du hade roligt :)

2010-12-16 @ 22:48:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!