Nyä pälsmössan

Faaaan alltså, jag håller på att dö just nu. Helvette om det är så alltså. Jag skjuter någon då alltså. Men ska inte ta ut något i förskott nu. Mamma har försökt lugna mig hela kvällen haha. Eller alltså det är fan inte kul. Åh ska skjuta den jäkeln alltså. Skitsamma.

Har precis fixat mina naglar nu iallafall. Det är en halvtimme kvar tills programmet jag ska se börjar så ska ta ett bad nu och sen ska jag smörja in mig med dove så man får lite färg. Blek som jag vet inte vad känner jag mig. Imorgon är det jobb så efter programmet ska jag lägga mig i sängen och kolla på våra vänners liv och försöka sova :) Förövrigt går Maria Menas album på repeat heeeela dagarna just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!