personalfesten

Haha alltså det var länge sen jag hade så jävla roligt som jag hade går. Hade gjort om det tusen gånger om, om det gick! Jag ska berätta :)

Först möttes vi upp på jobbet allihoppa, där började vi med en cider. Sen fick vi veta att vi skulle till Bmb på julbord som förövrigt två redan hade försagt sig om till mig så jag visste redag haha. Så vi gick alla dit och blev visade till ett bord och fick 2 drinkbiljetter var så det blev ett glas rött och ett vitt. Dessutom märkte jag och Sofie rätt snabt att det var happy hour så vi beställde in varsin drink på samma gång. Sen var det dax för julbordet och jag och sofie frossa väl ostbricka mer än julmat, men gott var det! Sen blev det uppträdande och sångtävling som Raffa ställde upp i. Haha jag dör, hans sång alltså! Sen blev det drink efter drink efter drink och tillslut stod jag och dom andra på borden och dansade :) AWSOME! Så jävla roligt alltså haha. Senare kom Frida och Linda och festade med oss, först ville dom inte ens gå fram för vi såg ut som galningar där på bordet. Gissa vem som stod där sen? haha. Så bjöd Linda på Champagne. Vid halv 2 stängde dom ner stället så då gick jag, Linda och Frida vidare till cirkus, där linda kände för att köpa in en till champagne haha. Ska inte gå in på detaljer men vissa var rätt dragna vid den tiden och då är det så bra att ha en keybord-kille till hands haha, jag dööööör. Sen tog jag tog vi en taxi hem till Frida. Linda deckade på en gång och jag och Frida stod och dansa till techno i vardagsrummet helt ensamma. Sen la jag mig tydligen jag också? Haha guuudars skymmning. Detta är en kort version av det hela och smaskiga detaljer stannar på jensens!

Roligast måste ändå var imorse när jag och Linda gick till jobbet. Vi går in på OK för att jag ska handla cigg men stannar utanför och läser på en expressen där det står Minnah & Jay har ett kärleksförhållande. Då säger linda, men hallå varför skriver dom inte  om vem som vann istället? :S Så går vi in.

Linda  till kassörskan - Hallå vem vann Idol, vet du det?
Jag - NEEEEEEEEEEEEJ, neeej säg ingenting jag ska kolla på webtv ikväll!
Kassörskan - Alltså.. finalen är ju ikväll så jag ska kolla då jag :P
Vi - justja hahahahahaha

Jag - Jahajja så minna och jay håller på med varandra..
Linda - Ja! Dom har ju knullat!
Jag - jaha...
Linda - mm
Jag - *tänker i typ 2 minuter* Men hur vet du det? :P hahaha
Linda - Nej men man vet aldrig haha!

Nej gud alltså. Har garvat väldigt mycket idag åt gårdagens händelser. Det här måste verkligen göras om! Tur att jag hade Sofie där borta också, fyfan vad vi skrattade åt allting!

Nu ska jag snart lägga mig och tagga inför en ny jobbdag imorgon :) Mina fötter dööödar mig, skapligt ont i dom nu alltså. Men vi kör igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!