restaurangfest / julfest



Vilken awsome kväll rakt av. Mötte upp Camilla klockan tio då jag slutade jobba så gick vi direkt till pluto där det var restaurangfest. Det var bara folk som jobbade innom det så det var så sjukt jävla lyckat verkligen. Trodde det skulle bli segt att vara där ifrån tio men nej du, klockan blev 2 alldeles för fort tyvärr. Träffade på en massa verkligen! Och roligast av allt, lärde känna en hel del nya ansikten också :) Jag blev kaanooooon dyng rak alltså, men jag tror inte det smällde till förräns jag gick ut så det var ju rätt skönt i allafall. Just ja nu kom jag på att jag och camilla åt burger corner haha, fan alltså minnet sviker. Stod i dj båset med Thomas sista minuterna innan stängning också och drog lite på någon platta också minns jag haha, stackars människor. Nej men det var awsome verkligen. Alla från silk, alla från Å, alla från Tabban.. jaa underbart folk. Efter partyt ringde jag Damberg så fick jag komma dit och slagga, turis :) HAHA roligast var så här i efterhand att när jag gick till honom så mötte jag en kille på vägen och då hade jag nog glömt bort att jag hade fixat sovplats för han började boka hotellrum till oss och ringde taxi osv. Sen kom jag nog på att jag hade damberg och tänkte: vafan sysslar jag med nu? tänkte jag nyss följa med en okänd till ett hotellrum? Alltså, whata fuck?!?!? Haha sen när jag väl kom till Damberg hade jag ringt mamma och bett henne kolla buss och tågtider mitt i natten? Så hade jag blivit arg för att det inte gick någon hahaha.. alltså shit. Imorse så vakna ja när damberg kom hem för att käka lunch så umgicks med han och Klas och jag var fortfarande dyng typ. Sen drog han och jag och klas traska ner på stan, han till arbetsförmedlingen och jag till tågstationen. Nu är jag hemma i Sala och är fetledig, imorgon också. Sjukt skönt :) Sa imorse till damberg att: Jag ska fanimej vara nykter fram till Nyår alltså. Han ba: Ja, det är två veckor.. det klarar man nog. Haha andra säger att dom ska vara nykter fram till nyår typ i Oktober. Men orka sånt tjaffs lixom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!