she´ll eat him alive

HejHej! Jobbet idag var asroligt, alltså jag garvar fan sönder åt någonting varje dag. Och det är så jävla kul när jag och Natta driver om allting. Och haha, ni skulle sätt våran krock idag. Jag skulle in i köket med en tillbringare i plast och hon skulle ut med en tallrik med en korg på. Båda kollar typ bakåt och så går vi rakt in i varandra. Korgen flyger upp och hon flyger bak. Tillbringaren smällen till och jag flyger bak. Vi kollar på varandra i typ 5 sekunder sen börjar vi asgarva och håller på att kissa på oss. Alltså fyfan haha, det var så jävla kul. Näst roligast var när Ante fråga om Isabell hade in innehäst, hahahaha.. alltså jag dog. Ingen annan tyckte det var kul än vi men det var så jävla kul. Nu kan jag inte sluta tänka på "inne-hästar", jag ska nog skaffa mig en. Nej, nu ska jag sova lite granna. Börjar klockan ett imorgon men måste ta 11 bussen tror jag, segt :/ fan alltså.

Kommentarer
Postat av: MJ

bespara dig lite ögonbrynspenna!!!

2010-12-12 @ 20:32:47
Postat av: f

alltså haha, jag målar mina ögonbryn av en enda anledning. Jag vill ha dom så! :) get over it

2010-12-12 @ 23:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!