sjukt kul

Måste bara berätta om kvällen på restaurangen i söndags. Eller berätta och berätta. Men den var SJUK. Jag sofie och Sarah jobbade och det var rätt dött lixom. Men dom som kom måste ha vart stans dårar alltså. Haha, så sjukt jävla rolig kväll. Jag och Sofie stod inne i köket och bokstavligt talat asgarvade, typ skrek skrattade och jag höll fan på att kissa på mig. Folk som tryckte ner pepparkaret i maten med tron att det skulle komma ut peppar då? Och som åt kött med händerna? Och då pratar jag inte burgare eller ribs utan en fet köttbit lixom. Ambulans kom och ja gud vet vad. Folk som kom in i köket och beställde dryck? Man ba eh? Nej jag har då aldrig haft så roligt på jobbet som då, eller jo... men detta är LÄTT topp tre. Sen när jag slutade sa jag till Sarah: Alltså om detta inte slutar nu hur fan ska min utgång bli ikväll då? Så innana jag gick ner för att göra mig i ordning till festen så gick jag ut för att ta några bloss. Då typ rusar det fram en man på 45 år till mig och typ trycker in mig mot väggen, står typ 5 centimeter ifrån mig, är två meter lång typ så jag kollar upp livrädd på han. Så säger han typ: Vart är festen? Jag behöver varva ner och ta några bärs. Jag är inte här ifrån jag är från Göteborg. Och jag som är livrädd bara babblar på och säger typ: Ja det är ju söndag så men det är restaurangfest på Pluto om du går rakt upp här så ser du. Han ba: A men jag äger en massa restauranger i stan så aa då går jag dit då. Haha snacka om att han ljög? Från göteborg verkade han inte heller komma för han pratade inte så? Inte för att man behöver det men.. Jajja. Sen gick jag in till Sara helt livrädd. Ah riktigt skum kväll iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!