sjuuukt

Alltså det är fan sjukt att jag sovit från måndag kväll till onsdag förmiddag? Okej jag var uppe någon timme igår och sådär men sen har jag enbart sovit. Man måste ju vara rätt slutkörd som människa om man kan sova mer än ett dygn haha. Vart tog tisdagen vägen lixom? Det blev måndag sen onsdag på en gång haha. Men jag vaknade upp på rätt dag iallafall, för idag har jag fått lön. Wiho :) En ska är säker, jag måste göra mina naglar hos någon.. nyss! Får fan tuppjuck. Sen är det julklappsshopping på torsdag med my little ponny tänkte jag säga, med camilla. Det är ju jag som kallas "my little ponny" av fanny på jobbet haha, lite sött ju! Har inte riktigt bestämt mig för om det här blir en bra dag eller inte, men det får vi ju hoppas på. Morgonhumöret ligger fortfarande och smyger antar jag..Ska hoppa in i duschen nu och sen firra till mig.. tänkte gå och kolla lite secondhand affärer. Det bästa som finns ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!