so over you

Haha jag dör.. mamma skulle plocka fram något ur min garderob som jag kunde låna ut till en av hennes elever på fredag. Och vad ser jag? Jo min kortkorta leopardklänning med puffaxlar och mina I-want-to-fuck lårhöga stövlar med 14cm klack. Hur tänkte hon nu? Om jag skulle sätta på mig de sakerna i en och samma outfit skulle jag se ut som jag vet inte vad haha.. men aa, kör på. Men skorna är jag fan tveksam på att jag lånar ut till en 13-åring.. dom kostade runt 2 lax. Inte okej. Vet inte hur jag ska få fram det bara för den prislappen var betydligt lägre sist jag sa vad dom kostade.. humm.

Jobbet idag var awsome :) Natta och jag hade båda två springpass så först gick vi till espresso och tog en latte och snackade som fan, vi hade något och reda ut lixom.. men vi kom fan inte fram till något vettigt tror jag? haha. Sen gick vi och kollade på lite kläder och snackade om morgondagen. Efter det gick vi tillbaka till jobbet och chilla, käkade lunch och sådär. Och så har vi jobbat till tio nu då, men nu är jag äntligen hemma. Imorgon är jag ledig så då ska jag bara chilla och fixa inför kvällen :)

Haha, här är en dikt en gäst skrev och gav till mig för ett par helger sen...

Guldmynt upplevelse framför långa vardagar
Regnbågen efter vårens första storm
Västkustens bris i sveriges midsommar
Sista rosen innan höstens övergång
Solen lyser igenom nordens vintrar
Du Fanny aktuell och unik tjej
Fräsch och vacker som en pop prinsessa

HAHAHA.. jag döööööööör
men man tackar då ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!