They don't think what they say before they open their mouth

  
Jag och Tom, bilder från helgen. Hade vi tråkigt eller? haha

Hej på er i allafall :) Jobbet idag gick bra men väldigt långsamt. Söndagar brukar för det mesta vara lugna men det det var det faktiskt inte ikväll. Det var konsert så det var rätt många som var och åt och och skulle på den. Haha jag och natta är fan störda, vi hade mycke att garva åt idag. Höll på att dö några gånger. Nu är jag iallafall äntligen hemma och ska snart, miiicke snart gå och lägga mig. Börjar nämligen halv 12 imorgon så det blir till att ta tio bussen till sala. På torsdag är det personalfest också, kul :) Längtar så otroligt tills jag får min lön i januari, jag ska jobba så mycke extra som möjligt så den är feeeet!


Pack Up your troubles in your old kit bag
and bury them beneath the sea

I don't care what the people may say
what the people may say about me

Pack Up your troubles get your old grin back
don't worry bout the cavalry

I don't care what the whisperers say
cos they whisper too loud for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!