Wiho, det kommer bli fett ikväll :) det blir alltid vad man gör det till.. och folk som känner mig vet att.. jag gör det!

Det som suger är att det ekar i min plnbok just nu. Den sista tusenlappen går idag till ett pendelkort. Hallelujah. Sen har jag typ 43kr på kontot? Men jag har självklart löst det och ikväll kör vi på! Och som ni kanske förstår har jag redan börjat stressa ihjäl mig även fast det är mer än 3 timmar kvar tills jag ska gå till tåget haha :) (skriver en påminnelselapp här på bloggen åt mig själv, som jag kan dela med er) Saker jag måste göra är:

• Plocka fram kläder inför kvällen √
• Packa ner kläder jag kan avända imorgon
• Färga ögonbrynen √
• Noppa ögonbrynen
• Duscha, lägga hårinpackning
• Locka håret (för en gång skull)
• Måla naglarna
• Sminka mig
• Äta något
• Dricka kaffe √
• Gå förbi mormor och hämta cash
• Fylla på mitt sj-kort (INTE GLÖMMA PENGARNA HEMMA)

Ja så lång blev den inte, men grymt nödvändig. Kanske inte behöver stressa ihjäl men i allafall. Nu ska jag tvätta bort ögonbrynsfärgen och noppa ögonbrynen. Sen hoppa in i duschen :) Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!