25 februari

Och GI-metoden är i full gång! Ja, jag menar't. Jag fick med mig på Ida och Jenny på Idén igår så idag börjar vi alla 3. Just nu sitter jag och äter scrumble egg och en stekt korv. Det är först i norge jag börjat äta frukost såhär tidigt på morgonen så ska vänja av mig med det för inte fan orkar jag stå och stek korv på morgonen. Eller iof gjorde jag det? Skitsamma. Vet inte vad jag gör uppe nu. Klockan är inte ens 8 och jag ska åka kvart i 9? Rätt skönt att sitta i ett tyst kök och dricka sin kaffe ifred dock.

Jag har tänkt på en sak.. många killar kommenterar gärna Matcher genom natten. Det är flera stycken som har kommenterat för typ 4 timmar sen och då var klockan 4 på morgonen. Det känns bara så fuult, det känns som att dom ska försöka bevisa för oss andra att dom minnsann sitter upp mitt i natten och kollar på sport för att dom är så sjuuuuukligt intresserade. Och det är oftast dom killarna man trodde åkte epa på dagtid och spela cs på nattetid. Jaja, jag känner igen tjejjer i den situationen (inte om sport då) när dom ska bevisa något för oss alla andra. Och nu inser jag att killar är precis lika dana, dom är bara lite diskretare. Men förstår fortfarande inte VARFÖR man skriver "Kom igen nu förfan, spöa skiten ur slovakien"! Är det någon slags telepati? Ni vet sån där tankeöverföring man kan ha med sin bästa kompis... skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!