chillmoodar

Just nu ligger vi 5 tjejjer utspritt i ett rum på kollektivet med varsinn dator i knät och pratar om gårdagens bravader. Berättar sin egna historia om vad som egentligen hände och inte hände igår. Får varandra att minnas saker man har glömt eller snarare förträngt. Men vi kommer fram till att det var fan bara awsome igår.

Ska snart ta en prommis till ida och chilla lite där och hämta lite stuffs inför kvällen. Jag, ida, jenny, amanda och mina ska ut idag igen och "fira" alla <3-ans dag! Skulle egentligen ha tagit en allahjärtansdag-fika med en viss person men fan, vänner är kärlek och det lär firas i första hand? Synd bara att jag inte har mina älsklingar här i Oslo.


haha förlåt men du är så snygg


Ida och fågeln rååwger


Michaela


lite av klääderna :) casual sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!