där gick den planen åt pipsvängen...

Jag hade bestämt mig för en väldigt tidig kväll. Bara ligga hemma och göra ingenting. Gå och lägga mig i tid och framför allt inte ut på något partaj. Men det skulle minnsann tjejjerna i kollektivet, haha. Dom hade fet förfest här innan, men det var helt okej för Z var här och gjorde mig sällskap. Sen drog han ut med en kompis och jag kände fortfarande bara för att vara hemma så jag banga det också. Sen gick tjejjerna runt 11 och det blev tyst.. (skönt). En halvtimme senare kommer en tjej hem dyngrak och jag blir hennes offer haha ;) men as söt tjej är hon så det spelade iof ingen roll. Nu därimot ska jag sova, kanske till och med slipper sova ensam :) Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!