Den stora dagen


Så såg det ut första gången jag flyttade...

Brukar det inte kallas så när man flyttar hemmifrån? haha. Iof var det inte första gången men å andra sidan flyttade jag in med en kompis och jag flyttade defenitivt inte till ett annat land. För det är ju vad det är även fast det inte känns som det.


twini<3 Det bästa med oss är att vi har precis samma humor haha..

Camilla och jag var ju som sagt hemma hos Adam igår med Hampus och Simon. Simpa drog efter ph och då var grabbarna inte sega med att börja "retas & tjaffsa" haha. Fast tror dom börjar tröttna lite nu, jag bara garvar och frågar om det är en period i deras liv dom går igenom eller om dom alltid vart såhär? Vi konstaterade att dom hade hållt på sådär i drygt 4 månader, så det lär väl vara över snart? ;)


Grabbarna grus simpa, hampus och adam (josh också tror jag?)

Adam skjutsa hem mig och mills till mig och hon sov över här. Även fast det kanske var dubbelt så jobbigt att krama henne när jag klev på bussen imorse hade det nog vara lika jobbigt att inte krama henne innan jag åkte. Försökte göra det bästa av situationen och inte prata så mycke om att jag skulle flytta, bara åka iväg. Hoppas verkligen vi ses om en månad, nej usch kan inte prata om det börjar tjura haha.....

Hoppas verkligen Ida är på stationen när jag kommer för annars vettefan hur det ska gå. Vet knappt hur det kommer gå med henne. 3 feta (riktigt feta) väskor med mig + handväska och datorväska. Det får bli taxi till lägenheten tror jag? Det är inte långt dit men väskorna väger bly. Sen när vi väl kommer till lägenheten ska jag väl försöka packa upp kanske?

Jag jobbar imorgon 12 till kvart över 5 och sen på kvällen ska jag på konsert med Ida, sjukt kul. Kommer bli galet. Tror att Oliver och dom också skulle gå så då får vi sällskap av dom också.

Kommentarer
Postat av: camilla

fan vad jag hatar den där videon hahaa

2010-02-07 @ 11:26:25
URL: http://camillahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!