Donno what to do :(

Alltså jag har drömt mardrömmar om den där tjejjen. Hon kommer troligtvis flytta in här idag eftersom hon verkar "älska" vårat kollektiv och jag har en ledig plats. Helt ärligt, öppna hon käften till mig om vare sig det är vädret eller frågar hur jag mår kommer jag be henne hålla käften. Ja, jag kan också vara riktigt arg och en jävla bitch.

Z ringde och väckte mig igår kväll och som straff fick han ringa och väcka mig imorse igen. Haha, visste att jag inte skulle komma upp annars. Och tror ni inte han ringde halv tio när jag ville det, hur söt? :) Trodde jag aldrig, han gör alltid som han vill haha. Så nu ska jag hoppa in i en snabbdusch sen dricka kaffe och äta macka medans håret torkar. Och vad fan ska man ha på sig? Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!