It doesn't make a bit of difference if you start what you can't finish

Zafari, asgoda kakor. Fick ett till paket idag av Bosse haha, han jobbar på kakfabrik! Det skulle jag aldrig klara. Sköna människor jag bor med va? En annan åker till Thailand och köper hem tobak och smått och gott haha, riktigt roliga. Nu ska jag lägga mig och kolla på en film och somna till den.

ÅH, det är värsta dryga bruden här som försöker sig på att få flytta in i mitt rum eftersom jag har två sängar. Men helt ärligt If I need to kill, I need to kill! D-R-Y-G-A-S-T-E männsikan i hela Oslo. Aldrig i livet, hon är inte ens min typ av människa. Käften går i ett, hon har verkligen mun-diarré stackarn. Nej fan går inte att förklara, ni skulle förstått om ni hörde/såg henne.

HAHA, alltså pappa är så rolig. Nu skrev han grattis på namnsdagen till mig. Men det var lixom igår. Han har aldrig koll han alltså. Samma med födelsedagar. Han kan komma på typ 1 dag innan att jag fyller år. Men det är väl tur det.

Imorgon blir det jpbb 12-18 och efter det tror jag att vi skulle fika med moa, lisa och lisa :) Trevligt. Dom har vi inte träffat på ett bra tag. Inte en enda gång sen jag flyttat hit om jag tänker efter.

På fredag är BYZ i oslo och spelar så då ska vi gå till den cuben och shaka ass till salas rock star ;) Inte var dag man gör det i ett annat land. Det kommer nog bli kul. Mycke svenskar också antar jag. Nej nu ska jag tvätta bort sminket och hoppas på att z kommer hit efter jobbet eftersom jag ljugit om att jag ska ha sällskap i natt, haha. Var tvungen? Heeejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!