I'ts hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep. Cause everything is never like it seems.

Varenda jävla muskel låg kvar i sängen imorse när jag klev upp kan jag säga. Jag var så jävla nära på att kolla på klockan, skita i allt, "försova" mig eller vara sjuk. Men NEJ, jag var trött.. so what, det är alla ibland men man måste fan gå till jobbet för det. Just nu sitter jag här och dricker snabbkaffe i min pyamas, ja.. jag är väl lite försenad och seg kanske.. men jag kommer i tid. Får ta tunnelbanan (eller tuben som dom säger i sthlm, haha) idag. Zebastian kom igår i allafall och sa hejdå eftersom han åker hem till sverige imorgon pågrund av att han ska på förhör haha, vilken jäkla buse. Men kommer om en vecka efter han belönat sig själv med skidor och trysil en weekend. Vissa har det bra. Nej men vafan nu MÅSTE jag dra.

Men hörrni, en vän tipsa mig och nu måste jag tipsa er OWL CITY bääääästa låtarna, alla är bra! Lyssna och njut man blir så jävla glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!