Hatar sekunderna innan man springer in i en kamel..... man kunde sett sig för.

Tjenare kungen! Kom på att ni kanske är lite nyfikna på hur det ser ut här där jag bor, i allafall mina närmaste. 90 procent av er är väl bara stalkers och nyfikna jäklar.. så ni lär ju iof också tycka det här är sjukt intressant? ;) Har dock bara tagit några snabbpiccs på mitt rum orkar inte agera fotograf i hela lägenheten nu för då tror my fowks att jag är störd.

Z kommer inte iaf vad jag vet nu, han jobbar säkert? Ida skulle komma efter hon hade duschat men har inte dukt upp. Antingen drunkna hon i duschen eller somna i sängen. Jag ska komma på något bra att kolla på nu tills jag somnar. Vill egentligen duscha innan men det ryktas om att vattnet är kallt? För många har duschat helt enkelt. Så det får la bli en morgondusch, inte lukta usch.


Sängen! Älskar mina lakan, så jävla gräsligt snygga..... (ja det är en dildo under sängen, smakar smultron och är full med vitaminC)


Garderob.. färgglad va? :) blå, svart, grå, vit...


Bevis på att jag faktiskt har tvättat, hängt upp och vikt...

Nej hörrni, lateroo




Kommentarer
Postat av: camill

trodde att de skulle vara skitfult och skabbigt i kollektivet haha, men de vare ej ;)

2010-02-24 @ 11:08:32
URL: http://camillahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!