no time for this



Som sagt har jag inte tid för detta men gört ändå. Dels för att det är skönt att skriva av sig när man är stressad, men och andra sidan lär jag bara få stressa mer om jag sätter mig framför datorn. Buss resan igår var i allafall pain i the ass. Det började sjukt bra... Ida och jag bytte bakrundsbild på min dator någon gång till en kille som håller i sin kuk och ah tänk er själv helt enkelt. Sen har jag inte brytt mig om den (till och med glömt bort den) eftersom jag alltid har så jäkla mkt saker på min dator så ser aldrig bakgrunden. Det sitter en tjej bredvid mig på bussen, jag tar upp datorn och har den där bilden som bakgrund? Hon måste tyckt jag var dum i huvudet.. Jag bytte bakgrund ganska snabt! Sen satt det en somalier framför mig och en bakom mig. Den bakom snarka sönder mina öron och den andra drar ner sätet i mitt knä. Så det var sjukt lätt att sitta vid datorn utan att känna sig stelopererad.. Sen lukta det fanimej weed på hela jävla bussen. Kändes som att sitta mitt i en hashodling.


Ida och jag taggade till 70-tals festen!

Karolina kom och hämtade mig klockan 5 imorse på tågstationen så jag slapp gå hem i kylan. As snällt! När jag kom hem så la jag mig och sov några timmar igen. Nu ska jag gå igenom mina lådor som tess var och lämnade nyss så ska packa upp dom nu och packa ner dom kläderna jag ska ha med till Norge. Camilla kommer också snart hit så hon får hjälpa mig. Mormor kommer och hämtar oss klockan 4 så ska vi hem till sala då och äta middag med mamma, marcus och mormor :) Avskeds middag haha! Nej har som sagt inte tid. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!