trevlig-tisdag!

Vilken casual men otroligt koslig (trevlig/mysig på norska, känner att jag måste lära mig språket nu när jag är invandrare, ha-ha) kväll. Mormor satt över drygt en tusing till mig idag så jag kunde köpa lite mer mat, hur snäll? Så Ida kom till mig efter jobbet så gick vi och "storhandla". Sen drog vi hem hit och laga kyckling med ris, mumsfillibabba. En i kollektivet kom hem från Thailand idag så nu är man en limpa cigg rikare också, dessvärre? Nej men jag känner mig själv och skulle gått och köpt cigg i affären om jag inte köpte limpan lixom. Och nu får jag 10 paket istället för 3, awsome. Sen gav han oss ett helt kakpaket som vi smockat till saw filmen och sällskapsrelsan snowroller. Så jäkla bra. Ida börjar 8 imorgon och jag 9. Ser fram emot att gå upp till jobbet imorgon faktiskt, cash is king. Redan sugen på mitt ny inköpta kaffe och mina hårdbrömackor haha, mmm so faab is can be. Vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!