hey you


Jeansshorts jag gjort av ett par gamla jeans, svarta strumpbyxor, grå hoodie från nordbrook, sjal, linne, halsband lånat av Ida och ett par kängor. Det fick bli skinnjacka till det här ovasätt grader ute i luften.

Tjena :)

Hureeläget? Med mig är det bra, sjukt hungrig bara. Men det ekar i kylskåpet så vi får se hur jag ska lösa det. Lite finns det ju alltid, men inget gott.. Ida slutar snart, eller hon gjorde för tio minuter sen så förstår inte varför hon inte ringer mig :( haha. Åh jag vill bara bunkra upp med choklad och chips och kolla på den där skräckisen vi har tankat i typ två dagar nu. En rolig sak är att jag funderar på att sticka hem några dagar runt den 5 mars :) Så får jag äntligen träffa Millisen<3 Hon får komma till mig ett annat liv då hon är rik och berömd helt enkelt ;) I'm already there.. Hejpa!





Kommentarer
Postat av: thilda

skulle ju vara kul att ses då.. när du kommer hem.

2010-02-17 @ 00:40:36
URL: http://discrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!