kaffe och morgonmacka

Fick offra mig och ta en macka nu på morgonen faktiskt. Så jag inte blir hungrig på en gång på bussen lixom. Fyfan vad jag ska sätta mig till ro och sen bara soooova, fan vad skönt. Självklart har mamma redan skickat ett sms och önskat mig lycka till medans en viss person hara har skällt och bett mig bädda sängen innan jag drar. Det är sånt som får mig så svag samtidigt som det får mig att förstå varför jag gör det här. Kom på att my little brother fyller fan 16 år på söndag :O Det är sjukt, han som bara är 3 :/ Nej men jag kommer ihåg när jag själv fyllde runt den åldern och tänkte, tänk när Marcus är lika gammal som mig, haha. Ska försöka åka hem till mamma så fort jag kommer till sverige/västerås på söndag, måste ju fira lillkillen. Vettefan vad jag ska köpa med för mat på bussen? Nog för att jag bara oftast bara äter kvällsmat på dagarna så känns det som att jag kommer bli hungrig för att jag är så rastlös. Sen ska jag köpa, ELLE, vecko revyn och lite andra tidningar huehue. Nej nu hoppas vi bara på att jag kliver på rätt buss, åh fyfan vill inte ens tänka på det. Jag visste inte ens vilken buss som gick till malmaberg när jag bodde där under två månader och då åkte jag ändå buss varje dag typ haha. Det blir en enkel reseoutfit, sammetsleggins, linne och grå hoodie! Självklart en fet halsduk också :) Hoppas jag får en kompis på bussen.. Ne fyfan, prata gärna men inte med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!