Onsdag

Sitter på jobbet. Haha bra tid att blogga på ;) Men har lite tid över. Hoppas på en fet lunch idag och klockan 16 kommer en minnesstund. Alltid lika jobbigt och man vet inte riktigt hur man ska beté sig. Menmen. Efter det så vet jag inte vad som händer. Det var allt för länge jag fick slå min lilla cämeltoe så hoppas att hon har tid för en latte och lite skitsnack. Vi har alltid en bok att prata om, haha. Fan alltså vad det totalkrockar i helgen. Adam fyller år och har därmed förfest-firande på fredag och det har också Karin. Så jag har lite att tänka på.

Såhär ser jag ut idag:

Jeansskjorta från GinaT, 199kr (ny)
Skor från SkoPunkten, 299kr (mina nya älsklingar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!