åh vilken härlig dag

Hejsan :) Vet en som bränt sig idag. Kommer inte vara kul att gå och lägga sig ikväll för fanny kan jag säga. Vi har legat och stekt i solen från klockan 10 till 2 idag. Hällt vatten på varandra med vattenflskor, spelat kort, rökt och pratat om livet. Härlig tisdag med andra ord.

Igår så gick vi till Sebastian och Tobias där även Tommie var :) Skulle lämna någon sladd dom glömde hos mig sist och sådär. Det slutade med kaffedrickande och en väldigt massa skratt. Blev för sent för att gå en timmes promenad till Klockartorpet så det fick bli en sleepover. Bra grabbar det där :)

Nu har jag precis duschat så ska väl sätta på mig några kläder så tänkte vi ta en promenad någonstans. Skulle inte förvåna mig om det slutar på gränden med en kaffe i handen men det återstår att se! Imorgon åker vi till Sala och på torsdag så drar vi till Norrtälje, ASUUUUUM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!