back to stay

Den här bilden bloggade jag med sista gången i sverige innan jag flyttade så tyckte den passade rätt bra nu när jag flyttar hem till Sverige igen :) Idag har jag och Ilona vart ute och solat åsådär :) Nu chillar vi bara, jag hos mig och hon hos sig. Ska kolla lite serier tror jag. Ikväll blir det en sista partynatt och hoppas på att jag träffar på lite människor jag vill säga hejdå till :) Blir nog en sista öl på qadiz också! Imorgon går bussen till sverige klockan 13.oo.. är fanimej lite nervös. Inte minst för hur jag ska få all packning till bussen. Men ilona, johan och patrik skulle hjälpa mig :) Kommer fan börja gråta när jag säger hejdå :(. Jag har en väska med bara byxor en väska en med bara tröjor och en med bara skor och väskor. Gaaah. Nej men ska vila nu, hörs och framför allt ses :)

Varje gång är som den första gången vi sågs även om det är över nu. Allting har förändrats men du finns kvar. Minna minnen håller mig uppe varje dag. Jag gav aldrig upp dig när du försvann. Mina dagar blev till minnen, sen till år.

Kommentarer
Postat av: Thilda

Älska bilden!!!!

2010-06-07 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!