big city life


Oslo hade sin charm vissa dagar, det ska jag inte förneka.

Jahapp, då var man i Sala hos mammsen. Dagen började dock i vässan med ett bankbesök. Alltid lika jävla roligt. Sen blev det självfallet en latte på gränden, men det är en dagsrutin så det behöver jag ju egentligen inte skriva här. Sen kom Annett och hämtade upp mig och cameltoe och så åkte vi till Sala. Låg och stekte i drygt två timmar och sen gick vi och kollade på Foffo som hade fotbollsmatch. Det var väl... händelserik. Sen gick vi och köpte godis och sen mötte vi upp foffo igen. Gick vidare till Larie där det var en massa andra också. Stannade inte allt för länge, fanns ingen ork. Vi bangade till och med utgång ikväll och då är vi trötta! Nu har jag precis klippt Camilla.. hon funderar på mössa eller rånarluva till midsommar. För att inte skrämma borta killarna. Jag blev nöjd i allafall :) Nu ska vi nog slänga på en film och sova. Imorgon bär det av till Norrtälje.. har jag skrivit det förut? ajja hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!