Bör man samla kraft eller börja värma upp?

Det händer i västerås i helgen, inget som missat det vid det här laget va? Näe, tänkte väl. Ser att många taggar för utgång ikväll och då får man självklart myror i brallorna själv också. Tänkte precis skriva "man håller ju på att bli gammal och gaggig  vid det här laget", men riktigt så illa är det väl inte. Eller? ;) haha. Vi får se vad som händer.

Igår kväll tog jag iaf tummen ur röver och drog en solning med farsan och Karolina. Det var skönt, lite ovant. Blir ju lätt röd av för mycke sol (skit jobbigt), men det är det snart ändring på (A) jaaa.. busit. Sen kollade jag för första gången på Avatar och åt lite brieost med la familia.

Nu sitter jag på pappas restaurang som från och med imorgon inte är hans längre. Sjukt tråkigt, men alla sagor tar slut en vacker dag. Till och med jobbigt att skriva här eftersom det alltid finns folk som gläds åt andras sorg. Men jag tänker inte hålla det inom mig, jag är stolt över det här stället och min pappa :) H¨ller på att plocka bort all sprit osv och städar lite!

Och det pirrar i magen jag bara tänker på fredag :) FYFAN vad det ska bli röjj!
och eminems feat rihannas nya låt, ären inte gudomlig? joraaa

latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!