can't sleep

Ha-ha.. jag kom så långt som till förfesten. Klockan 12 kände jag att jag hade fått nog och gick hem. Johan ringde nyss, full som fan och väckte mig. Klockan 7.. det är inte okej. Han sa att han skulle vara här klockan 12 för att hjälpa mig med mina väskor till bussen, jo tjena. Orkar inte ens tjöta. Kommer han så kommer han och då blir jag chockad. 5 timmar kvar tills bussen går. 11 timmar kvar tills jag bor i Västerås igen :) Äntligen får jag träffa mina vänner igen, som jag längtat! Dock börjar jag jobba redan på måndag igen. Men det ska bli as kul att få gå tillbaka till serveringen ett tag. Just nu kan jag faktiskt spy litegranna på kläder och butiksjobb. Det var kul till en viss gräns men jag föredrar nog med att shoppa och ha på mig dom. Vi hörs sen, och då är jag i sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!