even if you know how it ends, they don't say you can't enjoy the ride.

Fyfan för att vara sjuk på sommaren, det är något man är på vintern och när man har för mycke att göra i skolan. Idag har jag för det mesta legat i sängen och halvsovit. Mötte upp bästa för en glass i solen men febern tog över. Nu ligger jag i sängen igen, har för ont överallt för att sova. Svettas ihjäl innom hus och fryser ihjäl utomhus. Jäääla skiit alltså. Får hoppas att jag mår bättre imorgon.

Haha fick nyss ett mejl på facebook där det stod "Vill du eller ditt band giga på Cityfestivalens Ungdomsscen? Kontakta mig snarast! Ha det bra." och jag ser bara mig och camilla framför mig med kastruller och all köksutrustning vi hittar och står och slår på massa saker. Sen sjunger vi sådär fint som bara vi kan. Haha orka att jag sitter och asgarvar åt min egna fantasi.

Imorgon åker halva västerås till p&l. Inte ett dugg avis.. vi har ju västerås cityfestival? åh.. jag vill bara bort härifrån till lysekil och smögen. Men har nog bestämt mig för att åka dit om två veckor iaf :)

Nu ska jag kväva mig själv så jag slipper min halsont. Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!