norska cash

Idag är det den 15 och det betyder att jag fick in en fet lön från norge idag. Norska pengar = mer svenska pengar. Idag kan vi inte fira detta men imorgon (om jag är ledig) firar vi med shopping på stan och vin på bill & bob :) Glädejerus genom hela kroppen, det brinner i fickorna! haha

Snart kommer mormor och hämtar mig så åker vi till Vässan. Börjar jobba klockan 4. Servera 80 pers. Magdalena jobbar också, en as skön polack haha :D Det kommer bli skit kul!

Förresten så gick jag ner i källaren igår och kollade igenom några lådor jag la där när jag drog till norge. Självklart hittade jag en massa jag tar med mig tillbaka till Västerås. Bla. militärgröna shorts, kaki färgade kostymbyxor samt ett par chinos, bikinis osv :) Perfa!

saknar min Mills som jag inte träffat sen i lördags ;) haha! Men imorgon gör vi stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!